נשמע לכם קצת מסובך? אז זהו שלא… טיוב לידים הוא למעשה תהליך פשוט באמצעותו מוודאים כי ליד הוא באמת רלוונטי לפני העברתו ללקוח.

חייבים להבין שיכולות להיות מספר סיבות בגינן ליד שהושאר בטופס השארת פרטים של דף נחיתה או הגיע ממוקד מכירות טלפוני אינו תקין/רלוונטי:

המתעניין לא קרא לעומק את פרטי המוצר/השרות ולמרות זאת השאיר פרטים למשהו שהוא לא באמת צריך או רוצה.

ליד שהגיע מכוונה זדונית – אל תהיו מופתעים אבל אנשים יעשו הכל בשביל כסף או נקמה… בלא מעט מקרים אנשים פשוט משאירים פרטים של אנשים אחרים.

ליד שלא עומד בקריטריונים של הלקוח – נניח שלקוח הגדיר פלח אוכלוסיה מאזור המרכז או מגיל 18 בלבד. ליד שלא עונה על קריטריונים כאלו אין טעם להעבירו ללקוח.

לא עונה – המתעניין לא עונה לטלפון של מוקד המכירות. בד"כ מגדירים מספר פעמים בהם נעשה ניסיון ליצירת קשר.

פרטים שגויים – המתעניין השאיר פרטים שגויים.. אפילו אם ספרה אחת במספר הטלפון שגויה לא יהיה ניתן ליצור קשר עם הליד.

התחרט – המתעניין כבר לא מעוניין לשמוע על המוצר מסיבותיו שלו.

 

כיצד מטייבים לידים

טיוב לידים נעשה בעיקר ע"י נציג טלפוני. לאחר קליטת הליד במערכת לידים, נציג טלפוני מטעם משרד הפרסום/רשת השותפים מתקשר למתעניין ומוודא איתו את נכונותו לקבל שיחת מכירה ופרטים נוספים מהלקוח עצמו.

דוגמא לשיחת טיוב:

"שלום, מדברת גלית מחברת XXX, מה שלומך? ראיתי שהתעניינת במוצר XXX ורציתי רק לוודא שהפרטים שלך נכונים לפני שפנייתך תועבר לחברה…"

 

לאחר טיוב הלידים הנציג הטלפוני מעדכן את סטאטוס הטיפול במערכת ניהול לידים. אלו האפשרויות הקיימות:

  • תקין טיוב
  • לא מעוניין
  • להתקשר יותר מאוחר
  • לא עונה

וכ'…

 

מערכת ניהול לידים Leadpoint מאפשרת לכם העברה של ליד ללקוח רק לאחר עדכון סטאטוס ליד במערכת. במילים אחרות, רק אם תעדכנו את הסטאטוס ל "תקין טיוב" הליד ישלח ללקוח.

 

טיפ: לפני חתימה על הסכם עם לקוח או עם חברת פרסום חשוב לסגור סיבות פסילה, על מנת שלא להיקלע לוויכוחים מיותרים ולא נעימים בהמשך.

שרות טיוב לידים מתומחר בנוסף בד"כ ע"י חברת הפרסום. ניתן לרכוש שירות טיוב לידים ממוקדי טלמרקטינג טלפוניים.

 

בהצלחה!