לידים באמצעות sms היא שיטה יעילה שיכולה לעזור לך לגייס לא מעט לידים חדשים לעסק או ללקוח שלך.

בואו נסביר רגע את השיטה:

המסר שלך נשלח באמצעות sms לרשימת טלפונים

לקוח פוטנציאלי מקבל הודעת טקסט לטלפון הנייד שלו

ליד של מתעניין נשלח אלייך

 

זה נשמע פשוט אך במציאות יש לשים לב למספר דברים חשובים על מנת ליצור קמפייין לידים מוצלח.

שימוש ברשימה נכונה

ישנן הרבה שיטות לאיסוף רשימות נמענים (טלפונים) חלקן חוקיות וחלקן פחות… יש למצוא תחילה ספק לידים או חברה שמתמחה במאגרי מידע המחזיקים ברשימה חוקית של טלפונים ולבדוק מהו הפילוח של הרשימה על מנת למקד את הקמפיין שלכם ככל האפשר. רשימת טלפונים יכולה להיות רשימה שאתם יצרתם מלקוחות קיימים או מלקוחות שהתעניינו בעבר במוצר שלכם.

שימוש במערכת הנכונה

על מנת ליצור לידים באמצעות קמפיין sms יש להשתמש במערכת דיוור שיכולה לשלוח sms לכמות של נמענים. ישנן מערכות רבות הקיימות בשוק ויש לבחור מרכת איכותית עם המלצות.

אז מה המחיר?

מחיר שליחת סמס נע בין 0.03-0.12 ש"ח לסמס, תלוי בכמות. רוב המערכות עובדות בשיטת הבנק: קונים כמות שליחות, ככל שהכמות גדולה יותר המחיר לסמס בודד יורד.

שימוש במסר הנכון

ניתן להשתמש במספר סוגים של מסרים:

מסרון פשוט טקסטואלי

mms – מסרון מדיה (תמונה או וידאו)

מסרון כפול

כמובן שמאחר ומדובר במסך "קטן" עם מגבלות משל עצמו המסר חייב להיות שיווקי וקולע.

כיצד מתעניין משאיר ליד?

השארת ליד יכולה להתבצע במספר דרכים:

1. הפניה לדף נחיתה באמצעות קישור בהודעה

2. מענה במספר/אות או במילה מסויימת – לדוגמא: לקבלת פרטים נוספים השב את הספרה 9

 

שימו לב! כל שיטה צריכה להיות מגובה במערכת מתאימה שתאפשר לכם לעקוב אחר הפעולה שביקשתם מהנמען לעשות.

איכות

ביצירת לידים באמצעות sms צריכים לתת דגש על איכות הלידים. מאחר ומדובר במסר שיכול להגיע לכל אחד בכל זמן יש מקום לטעויות רבות. מומלץ להשתמש בטיוב טלפוני שמוודא את איכות הליד על מנת ליצור ליד איכותי ולגיטימי.

עלות ליד sms

מחיר הליד נקבע בהתאם לתחום ולביקוש וההיצע. מחיר ליד sms שווה ערך למחיר ליד מכל מדיה פרסומית אחרת. לקריאה נוספת בנושא מחירי לידים לחץ כאן>>

באילו תחומים מומלץ לייצר לידים באמצעות sms?

בגדול ניתן לייצר לידים לכל תחום. המסר הוא זה שיקבע הצלחת קמפיין לידים. בד"כ מסרים שיווקיים וקצרים יותר יעבדו טוב יותר במדיה זו.

כיצד ניתן להשתמש במערכת Leadpoint למעקב לידים מסמס?

מערכת ניהול לידים Leadpoint תומכת בדפי נחיתה מותאמים למובייל. ניתן ליצור קישור ייחודי לקמפיין המפנה את הנמען לדף הארת פרטים מותאם למובייל. ניתן להגדיר שם מקור, לדוגמא: sms לקישור ואז לדעת לנתח את הלידים שהגיעו באמצעות sms.

 

לסיכום:

יצירת לידים באמצעות sms היא שיטה יעילה ואפקטיבית בתנאי שעושים בה שימוש מושכל. נסו לשלב שיטה זו בתמהיל הלידים שלכם. בהצלחה!