דפי נחיתה הם עמודי אינטרנט המכילים מסר פרסומי בצורה תמציתית ושיווקית ומאפשרים ללקוחות פוטנציאליים להשאיר פרטים על מנת שתוכלו לחזור אליו עם פרטים נוספים אודות המוצר/שרות שאתם מציעים.

לדף נחיתה מטרה אחת פשוטה – הנעה לפעולה.

דף נחיתה טוב צריך לגרום ללקוחות פוטנציאליים לבצע פעולה (להשאיר פרטים, להירשם, לרכוש וכ')

טכנית, דפי נחיתה יכולים להתאכסן על הדומיין של האתר שלכם (http//www.domain/XXXX) או לשבת על דומיין חיצוני.

גם עמוד באתר שלכם הבנוי בצורה נכונה יכול להיות דף נחיתה ממיר.

אז למה להשתמש בדפי נחיתה ולא להפנות לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם?

הסיבה פשוטה. אתר חברה יכיל בד"כ מידע רב ולא תמיד ממוקד ומניע לפעולה, עובדה שלא תשרת את המטרה שלכם – הנעה לפעולה.

ריכזנו עבורכם מספר עקרונות לבניית דפי נחיתה מנצחים:

השתמשו במסר ישיר וברור

מפרסמים רבים שוגים כאשר הם משתמשים במספר מסרים והבטחות שלא באמת מתארים את היתרון המרכזי של המוצר שלהם. נסו לחשוב על שורה אחת שמסבירה בדיוק מה אתם מציעים.

טיפ: השתמשו בשירותי כתיבה שיווקית תוכן אם אתם מתקשים או לא מנוסים.

יתרונות

הציגו 4-5 יתרונות של המוצר/שרות שלכם. שימו לב! יתרנות הם לא תיאור המוצר. דוגמא ליתרון: המוצר שלי יחסוך לכם בהוצאות.

שימוש בהטבה

דפי נחיתה מנצחים חייבים לכלול הטבה ברורה. דוגמא להטבה: 15% למתעניינים ביומיים הקרובים, מתנה בשווי XXX  לנרשמים עכשיו.

הנעה לפעולה

דף נחיתה ממיר חייב להיות ברור ולגרום ללקוח פוטנציאלי להבי בדיוק מה רצה המשורר. אל תתביישו כתבו בדיוק מה אתם מצפים מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם לעשות – זה עובד!

מבנה ונראות

אל תשתמשו במלל רב ומיותר, נסו לתמצת את המסר שלכם ולהציג מידע רלוונטי ושפוט להבנה בלבד.

הקפידו על נראות מקצועית, לקוחות פוטנציאליים לא ישאירו פרטים בדף נחיתה שנראה לא מקצועי או חובבני.

טיפ: השתמשו בשירותי עיצוב גראפי לצורך המטרה, זה ישתלם בסוף. עיצוב עמוד נחיתה לא צריך לעלות יותר מ- 300 ש"ח.

השתמשו בטופס השארת פרטים מהיר – בהנחה והפעולה הרצויה שלכם היא השארת פרטים (איסוף לידים) הקפידו לא לבקש מהגולשיפ פרטים לא רלוונטיים… אם אין לכם צורך בדוא"ל פשוט אל תוסיפו שדה כזה – זה מגדיל את יחס ההמרה.

התאמה למובייל – וודאו שעמוד הנחיתה שלכם מותאם לצפייה במובייל. 60-80% מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יפתחו את דף הנחיתה במובייל, הקפידו לא לבזבז את הפוטנציאל הזה בגלל עניינים טכניים.

השתמשו בתמונות נכונות – הוכח כי שימוש בתמונות המשדרות אווירה אופטימית או שמחה משפרות את יחס הממרה באופן ישיר.

דפי נחיתה

השתמשו ב 2-3 גרסאות (A/B Testing)

אין נוסחת פלאים, צריך לנסות ולבדוק עד שמגיעים לדף הנחיתה שממיר בצורה הטובה ביותר.

תיאום מסרים

לדף הנחיתה יגיעו ממודעה שתפרסמו… הקפידו "לתאם ציפיות" עם הלקוח הפוטנציאלי שלכם. מסרים שיובילו לדפי נחיתה לא קשורים פשוט לא יעבדו. שימוש בהבטחות כלליות (לדוגמא מבצע לוהט שחייבים לראות!!) שיובילו לדף נחיתה עם מסר אחר פשוט יבזבזו לכם את הכסף.

לסיכום: דפי נחיתה הם שלב אחד לפני סגירת עסקה. יש לכם בדיוק מספר שניות להעביר את המסר שלכם ולגרום ללקוח פוטנציאלי לבצע פעולה. השקיעו קצת זמן ומחשבה.