פרסום חכם בפייסבוק

פייסבוק, הרשת החברתית שהפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו רשמה הישג מדהים. יותר ממליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. בישראל, מספר המשתמשים הפעילים מוערך ב-3.9 מיליון. מתוכם, 2.7 מיליון משתמשים בפייסבוק על בסיס יומי, 3 מיליון משתמשים בפייסבוק בסלולר ו-2.1 מיליון גולשים לפייסבוק על בסיס יומי ממכשירים סלולריים.
רוב האנשים האלה נכנסים מספר פעמים ביום ומבלים לא מעט זמן ברשת החברתית הזאת.
אם חיפשת פרסום ממוקד לא יכולת לבקש יותר מזה. יש לך הזדמנות ייחודית להתקרב בדיוק לאנשים שאתה רוצה – קהל היעד שלך.
מאז שהוקמה משתמשי פייסבוק הספיקו לספק הרבה מידע על עצמם – החל ממידע בסיסי כמו איפה הם גרים, מין, גיל ועד להעדפות מיניות, תחומי עניין וכ'. הוא / היא אוהבת דפים שונים, יש לו אינטרסים שונים והוא חלק מרשת של חברים, כמובן שכל זה הוא מידע חיוני למי שמתכנן לפרסם ברשת חברתית זו.
מידע זה מאפשר למפרסם בפייסבוק לכוון בדיוק לאנשים הנכונים ולפרסם את המוצר או השירות לקהל היעד המדוייק ביותר.
מודעות הפייסבוק הטובות ביותר מתחילות ונגמרות במחשבה שמתחילה בנראות של המודעה, מיקוד לקהל היעד הרלוונטי ולדרך הטובה ביותר לנתח ולתכנן את השלב הבא ברגע שאנשים מתחילים לזרום באמצעות לחיצה על המודעה.

סוגי המודעות בפייסבוק

1. הפניה לתוכן חיצוני – אתר אינטרנט או עמוד נחיתה חיצוני שלא קשור לפייסבוק או סוגי המדיה השונים הקיימים בפייסבוק.
2. תוכן קיים בפייסבוק – דף עסקי בפייסבוק (Facebook pages), אירועים או פוסטים שייצרנו בפייסבוק, או כל דבר דומה שקיים בפייסבוק.

שיווק בפייסבוק ממוקד קהל המטרה

1. אם המוצר / השרות שאתם משווקים הוא ממוקד קהל (כלומר לא מתאים לכלל האוכולסיה), מערכת הפרסום של פייסבוק Facebook Ads היא הכלי האולטימטיבי עבורכם. פרסום בפייסבוק מאפשר לנו להשתמש ברמת הפילוח הגבוהה ביותר הקיימת היום בשוק הפרסום.
2. גילאים
3. זכר \ נקבה
4. מיקום גיאוגרפי
5. שפות – באיזו שפה מותקן הפייסבוק במחשב הגולש.
6. תחומי עניין (לייקים שהגולשים עשו)
7. מערכת יחסים – נשוי \ מאורס \ רווק \ במערכת יחסים
8. פילוח מתקדם –
o חברים של חברים.
o אנשים שמשתמשים באפליקציה מסוימת שבניתי.
o חברים של אנשים שמשתמשים באפליקציה מסוימת שבניתי.
o אנשים שלא מחוברים לדף העסק שלנו – מכיוון שאנו לא מעוניינים לבזבז תקציב פרסום עליהם.

שיטת התשלום

פייסבוק מאפשרת לנו לשלם ב-3 שיטות:

PPC – תשלום עבור הקלקה בשיטת ה BIDDING. שיטה זו דומה לשיטת הפרסום ב Google Adwords והיא מבוססת על התחרות שקיימת על הקלקה בין מפרסמים אחרים. המערכת של פייסבוק מציגה את המחיר המינימלי לקליק נכון לאותו רגע אך מחיר זה ישתנה כל הזמן לכן צריך לעקוב ולשנות כל הזמן.

CPM – תשלום עבור 1,000 חשיפות

OPTIMIZED CPM – מודל מעורב של תשלום עבור חשיפה והקלקה – האמת לא ממש מומלץ…

פרסום בפייסבוק

באילו התקנים כדאי לפרסם?

פרסום בפייסבוק מאפשר לכם להחליט באילו התקנים המודעה שלכם תהיה חשופה. כלומר, האם המודעה תוצג רק במובייל לדוגמא או רק בהתקנים עם מערכת Android.

תזמון המודעות

לזמן שבו המודעה שלכם תהיה חשופה לגולשים יש חשיבות מכרעת. מודעות שיופיעו בטיימיניג לא נכון יורידו את רמת ההנעה לפעולה. כך למשל, מודעות שתפרסמו ביום ראשון בבוקר יעבדו פחות טוב מכיוון שזה יום תחילת השבוע בו אנשים מתאפסים על עצמם ופחות עסוקים בהצעות חדשות. יחד עם זאת, לכל מוצר יש את זמן ההופעה המתאים ביותר. על מנת לגלות את הטיימינג הטוב ביותר עבור המודעה שלכם עליכם להשתמש בשיטת הניסוי והטעיה. פשוט הפעילו את המודעה שלכם בימים שונים ובזמנים שונים ובדקו מהו הזמן הטוב ביותר עבורכם.

בניגוד ל Google Adwords פייסבוק אינה מאפשרת עדיין תזמון אוטומאטי של מודעות, עובדה שמצריכה מאתינו קצת עבודה ידנית למרבה הצער.

ועכשיו קצת על היתרון שלנו בפרסום בפייסבוק…

לליד פוינט יש טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת לנו להפוך את הקמפיין שלכם לאפילו הרבה יותר ממוקד ממה שכבר קיים… הטכנולוגיה שלנו בשילוב עם עבודת מחקר מקדימה מאפשרת לכם, המפרסמים, למקד את המודעה שלכם לקהל של המתחרים או לקהל שתמיד חלמתם להגיע אליו. כמובן, ששימוש בכלי זה יביא גם בסופו של דבר להוזלת עלויות עבורכם.

לסיכום

חשוב לציין שפרסום בפייסבוק יכול להיות מאוד אפקטיבי כשמדובר בהנעה לפעולה להשארת פרטים או לרכישה. פרסום בפייסבוק יהיה לא פחות אפקטיבי ביצירת מודעות וחשיפה.
השיטה הטובה ביותר להתחלה היא פשוט לשים תקציב קטן ולבחון את הכדאיות של הפרסום. תקציבים התחלתיים נמוכים מאפשרים לנו למדוד, ובמידה והפרסום מניב המרות אנו יכולים להגדיל את תקציב הפרסום. בסופו של יום החזר ההשקעה ROI הוא המדד החשוב ביותר עבור כל לקוח.

רוצים לדעת עוד? אתם תמיד מוזמנים ליצור קשר עם אחד הנציגים שלנו. לחצו כאן>>

שורה תחתונה – המומחים שלנו יעזרו לכם במקסום תקציב הפרסום שלכם בפייסבוק.