קידום אתרים – יצירת לידים ולקוחות חדשים לעסק

27.12.2015|לידים|

גיוס של לקוחות חדשים לעסק היא אחת המטרות המרכזיות של כל עסק. הגעה של לקוחות חדשים באופן שוטף תבטיח את יכולתו של העסק להתקיים לאורך זמן. לקוחות חדשים יכולים להיווצר באמצעות לידים שיועברו (השארת פרטים [...]

יצירת לידים באמצעות תוכן ממומן

25.10.2015|לידים|

על content discovery platforms כבר שמעתם? בשנתיים האחרונות נכנסו לחיינו פלטפורמות לקידום תוכן שיווקי המציעות לחברות להגדיל את תעבורת האינטרנט שלהם על ידי המלצות תוכן באתרים רלוונטיים שונים עם קישורים לאתר. תוכן ממומן מספק המלצות לכמה סוגי מדיה הכוללים תוכן אונליין, חדשות, וידאו ותוכן לנייד. מבחינת חברות פרסום רבות זוהי דרך יעילה ליצירת לידים עבור לקוחות. […]

הפקת כנסים לגיוס לידים חדשים

18.10.2015|לידים|

קשה להאמין אבל גיוס לידים היה קיים עוד לפני עידן האינטרנט. לפני שבכלל ידענו מהם דפי הנחיתה, רשימות תפוצה, דיוור ישיר, קמפיין ממומן בגוגל ופייסבוק השתמשנו בשיטות הישנות והטובות, לא פחות אגב. הפקת כנסים היא אחת השיטות "המסורתיות" והיעילות גם היום שיכולות להזניק את העסק שלכם קדימה עם לידים חדשים ואיכותיים. […]

קמפיין פייסבוק – כמה ממוקד זה יכול להיות?

21.05.2015|פרסום, פרסום בפייסבוק|

בתקופה האחרונה מפרסמים רבים מתעניינים בקמפיינים ממוקדים במטרה לנצל את יתרונות הפרסום באינטרנט ולמקסם את תקציב הפרסום. כשמדברים על מיקוד אי אפשר שלא לכלול קמפיין פייסבוק בתמהיל השיווק. […]

קמפיין לידים – האם זה מתאים לי?

21.05.2015|לידים, ניהול קמפיין לידים|

לקוחות רבים פונים אלינו ומבקשים לקדם את המוצר/שרות שלהם באמצעות קמפיין לידים, חלקם נענים בחיוב ולחלק לא קטן מהם אנו מציעים פתרונות פרסום אחרים (לא פחות טובים אגב). אז החלטנו לכתוב לכם מדריך קטן במטרה לסייע לכם להבין האם קמפיין לידים היא שיטה שמתאימה לכם. […]

רשימות תפוצה – להיות או להיות

18.05.2015|לידים, ניהול קמפיין לידים, פרסום, רשימות תפוצה|

כמנהלי שיווק, בעלי עסקים או סתם כאלה שמעוניינים להפיץ את המסר שלהם בעולם, בטח נתקלתם בשאלה מהותית בשלב זה או אחר – האם ניתן/כדאי לרכוש רשימות תפוצה ולהשתמש בהן בפעילות השיווק שלכם? […]

Load More Posts